Verzenden
Wij verzenden al onze pakketten met post.nl. Bij een klein artikel (bijvoorbeeld een portemonnee) is dit in de vorm van een brievenbus-pakje. Nadat wij uw aankoop aangeboden hebben bij post.nl ontvangt u een mail met een track&trace code. Hiermee weet u altijd waar uw aankoop zich bevindt.
U bent natuurlijk niet altijd thuis. Tijdens het bestelproces kunt u ook aangeven of u uw aankoop niet thuis maar naar een post.nl afhaal punt gestuurd wil hebben.
Wij proberen een bestelling die geplaatst is voor 17:00 uur op werkdagen bijna altijd de zelfde dag te verzenden zodat de aankoop de volgende dag geleverd kan worden. Mocht er iets verkeerd gaan met u de zending dan mailen of bellen wij u even.
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Retourneren
Na verzending van uw aankoop ontvangt u een track and trace mail met een link naar uw persoonlijke verzend pagina. Op deze pagina kan ook een retour aangevraagd worden, bewaar deze mail dus goed. Volg hier de instructies voor het retourneren van het artikel.
Bent u de track and trace mail kwijt, stuur dan even een mail naar [email protected].
Na goed ontvangst van uw aankoop storten wij zo snel mogelijk (binnen 7 dagen) uw geld terug op uw rekening.